onsdag 8 januari 2014

Onsdag

Igår hade Theodor skrikpanik mellan typ 20-22 och sedan sov han till 06! Se där va. Fast en gång ingen gång..

Jag däremot sov sådär, vakande typ varannan timme. Antingen var det nästäppa, drömmar, törstig eller katten som attackerar dörren in till Theodor. Jag har nog lite svårt att släppa iväg Theodor till rummet bredvid, men kan det leda till nattsömn så är det helt klart värt det. Blir tokig på att aldrig få sova ju.

Vi köpte även magdroppar igår. Något jag tänkte mycket på när han var mindre, men inte nu. Vi får väl se om det kan hjälpa mot allt skrik. Sen har ju den senaste tiden präglats av sjukdom så det kanske vänder snart.

Igår bokade jag in en tid hos tandläkaren till Theodor också. Hans tänder är så konstiga med gropar i och så stoppar han alltid händerna i munnen när han är ledsen. Det är nog ingen fara men jag är lite rädd att han har ont. Eventuellt är det bara ännu fler tänder på gång!

Nu hoppas jag på att överleva dagen med Theodor. Ständigt halvsur och jag mår illa. Buhuuu


Inga kommentarer: