onsdag 22 januari 2014

Feber

Har de senaste dagarna kännt en stor längtan till att gå ut och äta på restaurang, kategori finare. Ha det lite lyxigt och äta riktigt fin mat. Gärna en mycket god, chokladig efterrätt också. Det får styras upp!

Annars tempade jag mitt barn med 39 gradera feber idag. Har många gånger inbillat mig att han varit varm den senaste tiden, men det har bara varit jag som varit kall. Men idag var det solklart fall.. Vad det beror på är dock lite oklart då han verkar frisk i övrigt. Vi får väl se hur det utvecklas. Efter Christophers proppar har jag allt blivit lite mer nojjig. Tänker alltid att lite feber skulle kunna vara någon stor, allvarlig åkomma inne i kroppen på honom. Meeen det är ju troligtvis inte så.. Hoppas han piggar på sig snabbt nu iaf plutten!

Inga kommentarer: