fredag 31 januari 2014

Bra start på dagen

Klockan är strax efter 9 och jag känner att dagen har börjat fint. Theodor sov hela natten till 05.30. Då fick han lite ersättning och somnade om ganska fort till ca 8. Woho!! På glatt humör och han och jag har nu kunnat äta frukost ihop. Jag är vanligen segstartad och är oftast inte sugen på att äta direkt på morgonen.  Men idag så! Och efter frukost gick det fin fint att borsta tänderna på barnet, inga  skrik. Kanske inte blev helt tipp topp borstat men äsch!!

Idag fyller Theodors syssling 1 år!!! Jisses, minns så väl, tiden har gått så fort. Och snart fyller lillkillen här hemma 1 år också! :)

Theodor och alla djur studerade snickaren noga igår när han lagade en skåpslucka som trillat ner. Jag märkte igår att det blivit ett märke i golvet av luckans fall. Borde jag säga det till hyresvärden? Kan jag få skit för skadat golv?

Inga kommentarer: