torsdag 9 januari 2014

Jobba extra

Inatt sov Theodor till 04 då han vaknade. Lyckligtvis somnade han om relativt snabbt på mammas mage så då fick han följa med in till vår säng såklart. Men jag orkar inte ha honom för länge liggandes på mig och när jag rullade över honom till sidan vaknade han. Puh, han bökade runt länge och väl i sängen men hade tillslut somnat med huvudet på min mage. Själv somnade jag ifrån honom typ. Mådde illa av hans tyngd när jag vaknade, känsliga jag hehe..

Idag har vi hälsat på på mitt jobb. Jag pratade lite med chefen om min plan för framtiden så hon vet läget. Och så har jag tänkt jobba lite extra framöver så ska gå bredvid några gånger. Det har ju blivit ett helt gäng nya sen jag gick hem så kan ju vara bra att åtminstone få ett hum om vilka de är hehe..

Helst vill jag ju ha ett annat jobb, ska fortsätta mitt sökande. Någon som vet något kanske, i en butik, mataffär elle så? Något med hyfsat betalt! ;)

Nu sitter jag hos mormor med Trullen i knät. Theodor sover och jag väntar ut honom. Sen blir det hem och skriva ett cv tror, hoho!

Inga kommentarer: