tisdag 14 januari 2014

Trött!!!

De senaste dagarna har jag varit helt död, orkar inget. Har väl egentligen inget jag måste göra, men ändå saker som borde fixas som bara hamnar på hög. Vi borde dansa ut julen nu, tvätta och fixa med fler jobbansökningar. Theodor behöver verkligen ta ett bad också hehe.. 

Idag fyller Christopher år. Trött som jag är har jag inte orkar förbereda något. Det tog ju typ två månader för honom att fixa något för mig så ingen stress. Men Theodor och jag får promenera ner till city idag och handla paket!

Igår hade Christopher återbesök på sjukhuset igen. Några svar på orsaken till propparna finns inte än och de flesta värden i kroppen såg bra ut nu. Njurarna hade något lurigt värde dock och något i blodet. Så nu blir det några fler undersökningar!

Nu skriker i alla fall inte Theodor så jag som mår lite illa ska väl passa på att äta
frukost. Inatt vaknade han vid 02 och skrek säkert till 04.30. Jag var så trött att jag nästan somnade med honom skrikandes på magen min....

Tedde häromdagen!

Inga kommentarer: