lördag 11 april 2009

Bongonight

lilla linn sitter och skriver blogg. Ganska trött.. Ikväll blev jag upphämtad av Anders och hans far i bil och blev skjutsad till Martin i min klass. Där fixades det med lite bål och tilltugg. Väldigt bra tilltugg. Mina favoriter nästan. Det var chips, non-stop och kinapuffar. Väldigt gott. Vi satt ute en stund i det härliga vårvädret. När solen gick ner blev det dock kallt och vi gick in. Vid åttasnåret gick vi till bongo. inte så långt men väldigt kallt blev det. Mest för att sällskapet gick sakta..

På bongo var det trevligt. Hade klaskompisar där, dom bästa, pojkvän och hans kompisar, så jag kunde få en puss då och då, och även bra dj:s! haha. Elin var dock inte där.. trist. Inte sophia heller.. det kommer väl! Jonatan kom också sen, även Jimmie.(Inget y-barn.) Trevliga killar. Mycket killar denna kväll. Inget mig emot, gillar killar.

Nyss blev jag iallafall hämtad av mor min och åkte hem. Skönt det. Hon ville inte att jag skulle åka hem själv eftersom det är så mycket konstiga bilmässemänniskor ute denna kväll. Inget jag märkte av men skönare at åka bil än buss! Imon ska jag, efter att ha jobbat(!!!) ladda upp bilder på mina vänner,speciellt en. Ha det så underbart, godnatt

2 kommentarer:

Elin sa...

Hahah, lite onykter allt!! Vem äro den speciella vännen?

Linn sa...

det får du se imon va!