lördag 11 april 2009

Påskafton

Dagen har jag firat med att jobba på scandic. Trevligare än vissa andra dagar då vänner som amanda och elin också jobbade. Känner inget behov av att fira påsk överhuvudtaget egentligen men har inget emot att få påsklov. Har fått lite godis och en peng. På scandic fick jag förreseten också en peng. Första rummet låg en lapp som det stod: 'Tack för bra städning' på och där låg en hundralapp, ja inget mig emot. Inte jag som hade gjort den bra städningen där inte men gör mig inget det heller. Ikväll ska jag se robinson och chilla trorja. Om ingen kommer med något roligare förslag.

Igår kväll, eller inatt rättare sagt, så skulle jag gå och lägga mig. Men då sms:ade Christopher lite och sedan kom han. Joel som nästan hade åkt tillbaka till stan vände och hämtade honom i Tenhult. Dom är bra roliga dom där killarna. Mysigt hur som helst.


Min vän Jonatan på bongo! ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

Haha!! Jag misstänkte nästan att det var JontePonte som var den speciella vännen!

Jonatan sa...

hahaha:)