måndag 6 april 2009

Turkeyyy

NÖJD- sol, vatten, lite brun osv. YES
Bubbel

Jag och Jennie, super snygga

Förra sommaren, den 13 augusti var en underbar dag. Jag och Jennie satte oss på ett plan till Turkiet. Runt 1-2 tiden var vi framme i Alanya och checka in på hotellet. Vi ville var aså ekonomiska som möjligt så vi sa att vi till så länge avstod från aircondition. Han i receptionen tyckte att vi skulle ta det men icke sa nicke. Vi gick upp till rummet. Jag tog av mig de flesta kläder för det var så varmt. Vi gick ut på balkongen, där var det ännu varmare. Hungirga som vi var gick vi till det lilla supermarketet mitt emot vårt hotell och handlade lite kvällsmat. Snubben i affären var trevlig och gav oss en klase vindruvor. När vi senare väl skulle sova hade vi balkongdörren lite öppen. Det var sjukt varmt ändå, luften ute var ju varmre iprincip. Tillslut somnade vi iallafall. Klockan 8 på morgonen vaknar jag av att Jennie viker sina käder och lägger in dessa i garderoben. Hon kunde inte sova mer, det var för varmt. Jag tog på mig en lätt klädsel coh vi gick ner till receptoinen för att fixa luftproblemet. Han i receptionen hade ett uttryck "vad var det jag sa" till oss. Sen ville han ha oss att betala samam pris som dagen innan. nej nej, en natt utan tänker jag ju inte betala, fy tusan!

Underbart roligt var det, och en superduper härligt vecka. Nu idag så har ajg nämligen varit på a6 och framkallat kort sen turkiet. Mest under vatten dårå. haha, Under vattten med blåa simglasögon är man nog som snyggast! hah

Inga kommentarer: