torsdag 2 april 2009

sista kvällen med projektarbete

Nu är rapporten klar. Förutom källorna. Väntar på Felicia. Sen måste jag göra en enkel justering i innehållsförteckningen efter det också. Men det känns bra. Jag och Elon har även skickat in en massa material till skolkompassen.

Idag har det varit underbart väder. Sol och varmt. Sophia och jag gick på ped till hemmakväll och köpte en glass. Jag provade nya sandwich. Den var rätt god, men ändå ingen hit direkt..I solen satt vi utan jacka och det var väldigt varmt.

Väl hemma har Christopher surrat i bakgrunden av projektrapporten. Underbart! Blir en ritkigt myskväll av det som återstår. Kommer inte somna allt för tidigt hoppas jag. Han ska nämligen lana nu i början av påsklovet. otrligt skojsigt.
hare fint iaf. hejhej

Inga kommentarer: