söndag 5 april 2009

Hurtighet

Slappat framför Miami Ink hela förmiddagen tillsammans med lite naturkunskap. Har även hunnit med att se på talang och kört lite bil. Efter det bänkade jag mig framför tv:n tillsammans med Loppan och såg på hockey. Det gick ju sådär.. Inför tredje perioden gjorde jag en energirik, hm, milkshake. Den man gör hos elin! Mixa lite banan, glass, mjölk och oboypulver. mums!

Som sagt har jag träningsvärk idag. Mamma brukar säga att det bästa sättet att få bort träningsvärk är att träna. Elin brukar säga att den värsta träningsvärken kommer efter två dagar. Så jag tog mammas råd för att motverka elins påstående. Jag sprang med Loppan. Det var svinjobbig. Ont i benen gjorde det i slutet av rutten. huh. Något som ofta gör det ännu mer jobbigt är att jag ofta får hemskt med håll. Håll? skriver man så? Otränad är jag ju nu men det har jag drabbats av när jag var som mest vältränad också...


Nu ska jag ladda för wipeout och läsa lite natur igen. Väldigt i god tid är jag känner jag. Känns bra, inte alltid man är det!

2 kommentarer:

Elin sa...

Mycket goda råd från mig i detta inlägget ser jag! Härligt!

Linn sa...

javisst, du har bra att ha tillhands!