tisdag 21 april 2009

okul dag

Idag är jag väldigt trött och oengagerad. Skolan var inte så jätte rolig idag, men slutade som tur var tidigt. Idag fick vi information om studenten, det var ju iochförsig lite kul. Nästa vecka ska dessutom bland annat jag, Elin och Felicia redovisa vårt projektarbete muntiligt för Sp2a. Inte alla som får göra det. Kul? okul? säg det. Känns neutralt. Inga speciella känslor över det.

Att plugga teori och köra idag gick heller inte så superbra. Dålig dag. Snart ska väl iallafall mamma komma hem och vi ska åka till hennes vän och fixa till min balklänning. Hoppas den blir bra.

6 kommentarer:

Elin sa...

Jag ska iallafall inte spilla såpa över hela min tröja när vi redovisar. Ha-ha!

Linn sa...

hahah. aw. Den dagen vare soligt och vi åkte moped! detdu!

Elin sa...

Ja-a. Det var fina tider det!

Sandra sa...

Ja... Må klänningen bli bra nu! Annars blir en stackars syster ledsen!

Jonatan sa...

haha det var ju jag som spillde såpa:)

Linn sa...

Hoppas den blir bra ja. annars blir det jobbigt..

Det gjorde du jonatan, härligt första intryck!