måndag 6 april 2009

tumör?

Igår märkte jag att jag har någon slags knöl ungefär framförörat, långt upp på käken. Den gör lite ont när man tar på den. Mamma tyckte att jag skulle kolla upp detta. I värsta fall skulle det ju kunna vara cancer. Hoppas inte det, vore ju inte så kul. Känner mig inte så hemskt orolig över det dock. Men jag undrar ändå vad det är för en lite finurlig knöl. Hoppas den försvinner snart!

Idag fick jag också post från sktteverket. Jag ska deklarera för första gången. Ingen aning om vad jag ska göra men ska la inte vara så svårt. Stod något om 18303 tror jag. Var ju lite oturligt när gränsen gick på 17400 för skatt. Ikväll är det projekt runway och det ska jag se vare sig jag får betala skatt eller har en farlig knöl. haj

2 kommentarer:

Sandra sa...

Såna där knölar vid käken brukar jag få när jag håller på att bli förkyld. Svullna körtlar liksom... Kan va...

Linn sa...

jasså du. det kanske det är då!