onsdag 29 april 2009

full fart

Hämtade körkortet innan. Det var rätt tråkigt och ocharmigt kort. Hur pepp är man på att bli fotad innan man ska göra teoriprovet liiksom?. Denna veckan känns som att varje minut är planerad. Kom hem från stallet och har duschat, ätit, försökt göra matte och bör städa mitt rum. Mattten gick dåligt.. kunde inget och vet inte hur jag ska orka lära mig allt. Det suger suger suger. Imon kommer det ett rejält gäng hit så är ju tråkigt om man knappt kan gå in i mitt rum. Det är alltid någon som ska gå in och titta på ormen! Imon blir det skolan och på Ped ska jag gå och köpa hår till balen trorjag. Efter skolan blir det att åka hem en snabbis och sen åka till friskis. Direkt efter det blir det väl peppa grillkvällen med kompisarna. Full fart. Måste även hinna med att skriva tal, börja plugga matte och kanske skriva lite på psykologin. Det är säkert något mer? Men jag gillar ändå mer när det är mycket att göra, om det inte baara gäller skolan! Fredag ska jag träffa Christopher, det ser jag fram emot mycket. Sova snart, Godnatt

Inga kommentarer: