fredag 24 april 2009

Jag är bäst!

Helt otroligt underbart väder. Idag gjorde jag inte psykologiprov. Jag har inte pluggat någonting. För jag har tagit KÖRKORT. Fy farao va fiint! Ikväll blir det fääääst och solaa. Plugga lite psykolgi med kanske, men känns bara roligt(nästan).

På teoriprovet var det en som fuskade lite så han blev utslängd och polisen kom. Dramatiskt. På uppkörningen klantade jag mig i början och läste fel på skylt osv. Meeeen han såg att jag hade kört så bra på körskolan så jag klarade mig. Tur man kan ha!

Grattis till Amanda som fyller 19 år idag med. Hoppas du får en underbar dag!

HA!

6 kommentarer:

Elin sa...

Luring där!! Ahhhh, vad hääärrrliigtttt!!

Linn sa...

heeelt underbaart. Hur länge lurade jag dig? till sms:ett??? ))) hah

Elin sa...

Haha, jag fattade när du skickade sms:et imorse men då trodde jag att du bara skulle skriva teorin! Plus det faktum att du "inte hade tid att jobba med samhällen någonting denna veckan", vilket fick mig att misstänka att det började närma sig ;) Men förvånad blev jag ändå allt!

Linn sa...

haha. jovars. psykolgiprovet var en bra coover! hah

Amanda sa...

GrattisGrattis till dig då med ju ;) fy va rooligt!!

Linn sa...

tackar! jippiyppie. 24:E alltså du, vilket datum!