onsdag 22 april 2009

Psykologiskt

hejhej

I mitt liv händer förtillfället inte särskilt mycket roligt eller intressant. Man vaknar, går till skolan, åker hem, pluggar, har svårt att sova, vaknar och vill sova. Varje dag typ. Helgen så kan det hända att det händer något kul. Då lyser man ju upp lite. På veckorna försöker jag utöva lite psykologiska övningar för att hålla humöret uppe. Lyssna på positiv och glad musik och skoja till det lite extra! Ja, igår var ju en värdelös dag så idag satsade jag järnet för att denna skulle bli lite bättre. Det blev den, än så länge iallafall. Tog itu med matten, kunde iprincip inget,(har matte C prov snart). Det kändes ju lite trist men det knäckte inte mitt humör än inte!

Ikväll ska jag rida hästen och Elin är chaufför. Fräsigt.

Här är jag glad, en variation av hur jag ser ut glad!

Inga kommentarer: