måndag 20 april 2009

fuck you, fuck you very,very much

Nu har jag och Elin varit på friskis och tränat. Vi körde inte lika hårt som jag gjorde med Anders. Ville delvis inte ha så sjukt mycket träningsverk igen och sen så orkade vi väl inte pusha så hårt hah. Känns bra att ha rört på sig lite iallafall! Nu när jag kom hem så hade ett brev från h&m kommit. Paket att hämta ut, och jag tror det är min jeansjacka. Hoppas det är den och att den är svinsnygg!

Tror jag ska göra ett litet mellanmål, en god smoothie med jordgubbssmak. Sen blir det plugg och tv ikväll. Hade ju små, små förhoppningar om att min kära pojkvän skulle komma. Men han ska visst döda bossar idag med!


4 kommentarer:

Jonatan sa...

Det var jag som såg till att du fick ditt paket så pass snabbt;)

Linn sa...

ooh. tack så mycket! jag som bara väntat på det i cirkus 2 månader nuu

Jonatan sa...

Jag kan inte ansvara för allt som händer där ute

Linn sa...

nej förstår det. jäkla h&m