tisdag 28 april 2009

plötsligt händer det, (inte trisslott..)

Idag hände något som inte händer. Kanske att det inte är någon big deal, men jag blev otroligt glad. Jag och Elin gick in i cafét och så fick vaktmästaren en halv bit av en från början ganska stor kärleksmums, eller vad man nu kallar den. Sen tog hon upp den andra biten och sa: den här kan jag inte sälja. Jag trodde hon skojjade och frågade om hon skojjade. Hon skojjade inte så jag tog den. Jag och Elin delade på biten och den var vääldigt god!

Idag är jag förövrigt otroligt sugen på kakor, choklad och godsaker. Jag försöker ju att inte äta sådant i önödan så suuget är stort.

På syslöjden idag sydde jag min tyllkjol lite större. Har inte provat den under klänningen än, men hoppas den blir perfa. Snart ska jag ta bilen ner till frisören och göra provuppsättning till balen. Bäst jag går ut nu och ser så att bilen startar, man vet ju aldrig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men grattis, det är godare med glass.

Linn sa...

glass är gott, det blir det imon!
Anonyyym?:/