lördag 11 april 2009

+ en till rolig sak

På scandic när man är städare (lägst i rang) har man väldigt snygga kläder. Gråa byxor som är lite prassliga sådär med många praktiska fickor. Även en mysig pikétröja skall man ha på sig. Hur som haver, när vi snygga städare att varit på lunch går jag någon meter bakom Elin och lägger märkte till ett hål i hennes prassliga byxor. För att vara lite diskret går jag fram till Elin och säger att jag tror hon har hål i byxorna. Elin känner efter och märker att hela sömmen mitt bak hade spräckt upp sig. Hah. Det var en rolig syn. Det blev sedan till att byta byxor för hennes del!

Hålet var mer dramatiskt och större än vad det ser ut på bilden. Men oturligt nog tog jag inte med mig min kamera till scandic så det fick bli en mobilbild från Elin.

4 kommentarer:

Elin sa...

Jaa, låt mig påpeka att det gick ända från mitt bak på rumpan, till in under den, om man säger så...

Linn sa...

det var ett ordentligt hål i byxan kan man säga!

Elin sa...

Förresten, hur kom det sig egentligen att du gick någon meter bakom mig och kollade in min bak? Vavava?!

(Iofs var hålet jävligt stort och jävligt svårt att missa.)

Linn sa...

haha jaaa du elin. Du rör väl din bak så iögonfallande eller något! har inget jättebra svar...