söndag 19 april 2009

Hembesök hos Chrisotpher

Hejsanhoppsan!

Igår åkte jag iväg till Christopher på eftermiddagen. Jag körde till Tenhult i Duppen, och det gick givetvis strålande. Dock känns det totalt livsfarligt ibland att köra den bilen 90km/h. Hos Christopher är det trevligt. Snäll familj och det är en skön stämning där, vad jag märkt av iallafall. Kan inte påstå att jag är där ofta. Vi tittade lite på kanal 5:s webtv innan robinson började. Missade dock när första kyckling dödades, då åt vi mat. Mums. Senare sen så tittade vi på någon slags skräckfilm. Den handlade om en tjej som hade flera olika personligheter. Det var döda personer som levde genom henne. Spännande, spännande.

Idag har jag kört bil med Jimmi och tittat på tv samt pluggat psykologi. Med tanke på att jag unnat mig en glass och en kladdkaka denna veckan så har jag även välbehövligt sprungit en sväng nu. Egentligen skulle jag och Jennie tränat i fredags med, men hon vart lite sjuk så det blev inget med det. Som alltid på söndagar så är det wipeout coh det ska jag såklart se sen. Tror även att jag ska se filmen '...och så kom Polly'. Javisst. Nu ska jag duscha bort svetten. Tjingtjong

Inga kommentarer: