söndag 26 april 2009

Hejochhåå

Igår var ag som sagt på kalas. Jag var väldigt trött och satt mest ner och lyssnade på andra. Tittade även på bilder från när jag var mindre på pappas dator. Kul bilder, han ska skicka dom till mig, så kan jag visa någon kaanskii.

Sen så kom Christopher och vi hade en kväll ensamma hemma. Mamma och Nalle puh var på festen på vätterstranden och jag fick vara taxi. Christopher och jag lagade iallafall en god middag bestående av kyckling, pasta och currysås. Blev en minst sagt speciell currysås. Vi hade ingen vanlig curry så det blev thai red curry. Såsen blev så brun så jag hällde i lite gul karamellfärg för en mer fin färg. Det blev väldigt bra, tills Christopher hällde i ett antal droppar av grön karamell färg. Tur att inte karamellfärg ger någon smak!

Eftersom jag tog körkort i fredags så har jag psykologiprov imorgon klockan 8.00 istället. Så denna dagen är mest pluug, plugg och plugg. Blir nice. Väldigt sugen på att fika, fika maryland. Hör av dig Elin, vi får planera in något.

4 kommentarer:

Elin sa...

Haha, visst. Fika anytime! Idag har dock mest handlat om argumenterande talet...

Linn sa...

yeeh. mmhmm. förstår det..

Sandra sa...

Vad gott det ser ut! ;)

Linn sa...

haha, jovars!