lördag 4 april 2009

Hockeykväll

Igårkväll var vi ett gäng från klassen som träffades hos Erik och såg på hockey. Sophia plockade upp mig, Elin, Mikaela och Pontus och vi åkte innnan till Maxi och köpte chirre, dirre, cocacola och godis! Hos Erik var det ett trevlig välkomnade av Ludde, och även av Erik själv. Väldigt fint hade Erik det. Står man och diskar har man utsikt över vättern. Källarvåningen var stor, med mysiga mattor och stor tv och stor soffa! Vi tittade som sagt på hv, inte världens rolligaste match. Hur som haver. Efter det sjöngs det lite singstar och sen åkte vi hem!

Idag var jag ute och sprang med amanda. Inte sådan extrem ansträning, men bättre än inget. Resten av dagen har jag solat och blivit röd/brun. Himla härligt. Just nu sitter jag med färg i håret. Det ser helt orange ut. Hoppas det inte blir det sen..


2 kommentarer:

Elin sa...

Färgar du håret????

Linn sa...

Det gjorde jag minsannn!