måndag 13 april 2009

Inget mer onödigt godis


Nu är det måndag och mitt nya liv har börjat. Jag började med att ta sovmorgon. Vid 11-tiden gick jag upp och gjorde en riktigt bloggare-frukost, en smoothie. Min bestod av banan, vindruvor, äpple, vanlijyogurt och jordgubbar. Helt okej gott, men milkshake med glass, banan och oboy är mycket, mycket bättre! Nu framöver ska jag inte äta onyttigheter i onödan, men inte vara stenhård heller. Om alla mina vänner går till hamnkanalen och äter glass i solen så tänker jag bannemig också äta glass i solen! Har även tränat lite på mammas träningscykelmakapär idag. Det var jättetråkigt så blev inte så länge. Men bättre lite än inget.

Jag har iallafall vägt mig och vågen sa 43.4kg . Jag har också mätt mitt midjemått vilken blev 61 cm. Vikten spelar ingen roll för mig direkt. Vill väl inte väga mer än 50, blir lite för mycket kan jag tycka. Heller inte under 40, lite väl smal då kan jag tro! Men midjemåttet bör jag ju hålla, så klänningen passar den 27 maj!

Nu ska jag duscha och sedan blir det plugg resten av dagen!


2 kommentarer:

Elin sa...

Heeerreguuud, 43,4?? Haha, det var inte mycket det...

Linn sa...

hhaa neeh! kanske att jag går upp något kilo om jag tränar! hah