måndag 31 augusti 2009

Arbete

Igår läste jag i min bok till relativt sent på kvällen. Jag skulle ju ändå vara ledig idag liksom. Men icke sa nicke, halv 8 ringer Salie. Förutom att det är ett jobbigt sätt att bli väckt på så var det lugnt. En lugn och skön dag och man känner att man hinner med allt och lite till utan att stressa. Älskar när jag kan gå och fixa och göra det fint i förrådet! Dock märkte jag när jag läste tidningen på lunchen att tv3:s tvtablå var förändrad. Project runway går inte i repris mitt på dagen och sjukhuset visas inte längre. Istället var det top model efter lunch och ett avsnitt av how i met your mother. Det är ju helt okej program att se enligt mig men sen kom något som inte alls intresserade mig. Typsikt!

Jaha, nu är jag hungrig. Stod lite mat i kylen tror jag. Bäst jag tar i tur med det. Hundarna ska la ut och bajsa nu med efter att dom har ätit. Tjinixen!

Inga kommentarer: