fredag 14 augusti 2009

sleten

Nu har Christopher kommit hem. Så skönt. Vi myste igår i min stora säng. Båda två var trötta, jag av jobb han av fest. Vi var faktiskt på a6 med. Han bara sa okej utan att protestera, ovanligt. Hittade ett par fina tights som jag nog tänkte ha ikväll när jag ska till bongo med Elin, Sophia och Anders. Vi drömde oss också bort på ikea och tittade ut var vi ska köpa i framtiden.

Igår och idag har jag även jobbat i frukosten på Scandic portalen. Allt är alltid lite förvirrande i början men det var bättre idag, nu när man har mer koll på läget. Men jisses, mina ben. Fötterna värker lite för att jag har jobbat länge och i flera dagar. Knäna värker också lite för att jag har cyklat en hel del den senaste tiden som jag inte är van vid.. Trött är jag också. Men ska tagga om snart och städa upp lite i mitt rum och sen duscha! Blir nog en nice kväll. Kanske inte för mina ben och fötter eftersom jag är lite envis och kommer ta på mig minst 10 centimeters klackar, heh jaja Hej

Inga kommentarer: