måndag 3 augusti 2009

Emmabuuda

Tjoho. det var inte igår. Jag har ju varit på festival vilket var, för det mesta, alldeles finemang! Det hände alldeles för mycket olika saker för att jag ska komma ihåg det och kunna återberätta men några saker glömmer jag icke.
  • Minna skulle kissa och satte sig på brännässlor. Man såg på brännsåren att det gjorde lika ont som skrek om att det gjorde mitt i onykterheten
  • Elin tappade sin mobil, men hittade den. Tur
  • Vi var på några band, det var kul
  • Vi träffade Peder igen, trevligt!
  • En jävel kom och försökte förstöra mitt parasoll. Han fick gå därifrån, och han skulle bara vågat komma tillbaka
  • Vi tittade på fina hästar, hingsten för 250000 till exempel
  • Folk raggade runt heejvilt ( inte jag och Elin!)
  • Ha, felicia satt med en cigarett i ena handen. Sedan börjar hon med andra handen tända en ny. Emma: du röker redan en Felicia. felicia inser det då också. haha
  • Jag åt massa äggnudlar med kyckling, jammiii
  • Jag frös, frös, frös på kvällarna

Äsch. Kommer inte på kul saker. Det smo var kul är mest kul i synen. Det som inte var kul är ju inte kul att berätta. Hemfärden och ditfärden gick bra med bilen, även om vi hade liite problem med att hitta ut ur stora emmaboda.

Nu har jag också internet tillbaka. Fettniice. Ska ladda upp lite bilder på faceboook sen tänkte jag. När jag orkar. Pöss o kram

2 kommentarer:

Sophia sa...

Åh, det låter ju kalaskuul!! Nu kan jag även meddela att jag startat en ny blogg, London till ära! Den kommer bli aktiv, iaf från och med den 29 ;) pusshejs

Linn sa...

ooh niiice! blir till att följa! Vi måste även seees nuuuuuuuu!!!!!!