onsdag 19 augusti 2009

bortglömda kläder

Idag har jag rotat lite i min garderob. Hittade en gammal.. ehm blus kallas det nog va? Jo den tyckte jag var otroligt fin då. Nu har jag inte använt den på några år. Den är faktiskt inte så bekväm. Men lite fräsig tycker jag allt att den är. Hittade även ett par byxor från JCs barnavdelning. Supertajta över låren och sen lite lagom utsvängda + lite förkorta. Haha, fy dom var inte fina alls. Fast kände för att köpa ett par fina supertighta jeans. Dyrt med jeans dock, och svårt att handla. Skiter nog i det.

Älskar även mina skor, men vågar inte använda dom så ofta.. Får ta och göra det framöver!

(<-lägg märke till den klassiska bloggposen!)




Annars så är Christopher här. Han har varit här länge, helt underbart. Han ska se på Sagan om ringen nu så är bäst att jag startar den åt honom. Längesen jag såg den med så ska nog snegla lite med tills jag troligtvis somnar..

Inga kommentarer: