torsdag 6 augusti 2009

Dött

Nah, vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Känner inte att jag lever livet som är roligt att berätta om eller sådär. Igår var jag hos min kära pojkvän i tenhult. Vi tittade lite på tv och sov. Idag har jag arbetat, punkt. Imorgon ska jag börja 8 som de ordinare arbetarna gör, eftersom jag är den enda som är extraarbetare. Känns helt okej. Lär blir mycket mer pengar, för man stannar säkert ungefär lika länge ändå. Sen är det helg, då kommer alla söta små kompisar tillbaka och jobbar. GÖTT. Träffade även på bossen idag, Sollan. Hoppas hon ger mig mycket arbete framöver, och att jag får jobba i frukosten. Vore bra..

Amen kul. Nu ska jag äta nutella ur burken och titta mer på Tyra. Egentligen vill jag träna, sola, bada, skriva cv, köpa kuvert och frimärken. Men, orkar inte sola och bada. För varmt för att träna (träna innebär springa just nu, simma orkar jag inte för jag är för lat att gå bort till badet+ att det kostar pengar!). För fint väder för att jag ska gå ut och åka bil hit och dit. CV kan jag ju fixa, men har ju inga frimärken och kuvert. Ash, tare senare. PÖSS

Inga kommentarer: