måndag 10 augusti 2009

Snart höstliv

Spinning gick bra! Det var jobbigt och jag var blöt av svett, men det var inte dödens pass. Gött med en träningsstart. Ska fortsätta träna har jag tänkt nu, mer spinnig mmm. Duschat har jag med gjort, såå skönt. Tur att jag gjorde det hemma, för cykelturen hem efter spinningpasset var rätt segt och svettigt det med..

Imorgon är jag ledig i alla fall. Då ska jag göra bra saker har jag tänkt. Även om jag inte börjar skolan så ska jag börja ett ordentligt hösten-liv. Jag ska gå till banken och skaffa mig en internetbank. Känner att jag vill ha det nu, på tiden. När jag ändå är på stan ska jag köpa mig en kalender. Älskade gymnasiekalendern, och skulle säkert kunna få Christophers, men går man inte på gymnasiet ska man ju inte ha en gymnasiekalender, nene. Jag ska gå och köpa mig en fin och praktisk kalender där jag kan planera mitt liv! Även försöka fixa med lite jobb imon ska jag nog också hinna med. Känns som det blir en bra dag!

Ikväll ska jag mysa i min säääng. Gillar verkligen min säng. Klockan nio är det ju Lipstick jungle med, längtar. Vardagstv är så mycket bättre än helgtv. Jaja. hejsvejs

Mys med Myran

Inga kommentarer: