torsdag 6 augusti 2009

Snälla Linn

Idag är jag rätt snäll och osjälvisk. Christophers kompisar ska på lördag åka till blekinge till en sommarstuga, tror jag det är, och festa och leka en vecka. Men eftersom lilla Christopher var en oansvarig, lat kille i våras så har han inte fått några pengar sedan maj månad. Så lilla pojkvännen skulle ha fått stannat hemma om det inte hade varit för mig, hah. Eftersom han varit skyldig mig pengar rätt länge nu så ville han nog inte fråga om mer. Meen jag tyckte lite synd om honom att inte få åka. Så han fick låna lite pengar. Så nu ska han åka iväg och lämna mig ensam hemma! Tur att jag jobbar, annars hade jag saknat honom masssoor. Nu kommer jag nog sakna honom lite mindre iallafall! Hoppas han får kul för mina studentpengar nurå iallafall och att inga skadar sig eller blir sjuk!, puh lite orolig för det..

Nu ska jag mysa med min pojkvän lite (om han kan sluta titta på film) sista kvällen han är med mig innan han åker. Ah, precis. Hej!

Inga kommentarer: