fredag 21 augusti 2009

Arbetsförmedlingen..

Hej hej! Idag har jag jag sett film på arbetsförmedlningen. Kan inte påstå att den gav mig jättemycket mer än jag redan vet eller insett själv men ändå. Tog ingen direkt skada av det mer än att jag missade att kunna jobba på scandic idag. Det hade jag fått ut mer av eftersom jag får lön när jag jobbar där. Jaja, efteråt köpte jag en chokladtårtbotten på maxi och sedan träffade jag Jennie. Vi åkte upp en sväng på a6, jag köpte en eyeliner och sen åkte vi hem och åt frukost nummer 2. Var rätt hungrig nämligen.

Idag fick jag även svar på en arbetsansökan. Det var kul att man får svar på något. En intervju på måndag så får jag se vad det innebär mer. Hoppas det är bra!

Ananrs är jag nyduschad för tillfället. Tänkte göra mig iordning och fixa mig snart. Titta på Tyra Banks show ska jag göra med, såklart. Ska nog se till att bjuda på ett dagens ställ sen med. Låter väl bra det? ;)

Inga kommentarer: