tisdag 4 augusti 2009

stanpromenad

Idag vaknade jag lite snabbt av att Christopher vaknar och hör sin mobil ringa i ett annat rum. Klockan var halv nio och det var tidigt. Det var hans far som ringde honom som skulle hämta upp honom så christopher kan hjälpa till med att fixa till deras framsida. Så han lämande mig ensam i sängen, buuhuu. Svårt för att somna som jag har kunde jag inte somna om. Jag gick väl upp och tittade på tv en stund och gjorde mig sedan iordning. Gud va skönt det är att duscha alltså, och fixa sig och göra sig fin. Blir nog lite extra sånt nu de närmaste dagarna efter festivalen. hah. Annars tänkte jag städa och fixa med jobb idag men istället följde jag med Min syster Sandra och hennes vän Petter ner till stan. Vi gick ner till stan, visade petter vätterstranden osv. Hade jag haft massor av pengar hade jag haft med mig mycket kläder hem. Såg sjukt mycket som jag ville ha men vågade inte ens prova, för vill spara mina pengar! Sedan fikade vi på Johan och därefter en lång promenad hem igen.
Nu chillar jag i min säng, för den är stor och skön. Sedan ska jag faktiskt försöka städa i mitt rum och göra riktigt fint. I alla fall börja göra det.. Jepp! Känner också att det är lite tomt när elin är bortrest. Jaja. hejsvejs ;P
Sköldpadda i rosariet.
Syster med tung väska

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken otroligt smickrande bild du lägger upp på stackars storasyster!!!

Linn sa...

den va la fien