lördag 8 augusti 2009

igår och idag, lite kort


Hallå hallåå! Hann inte alls med att blogga igen igår. Eller tänkte inte en tanke på det heller för den delen. Så nu gör jag det istället. (dagens ställ fick utebli eftersom jag inte tog något kort på mig.. ) Igår var vi ju då ut en sväng. Jennie, Anders och jag var här hemma och fick lite vin att dricka innan vi gick ut. Vi hängde en stund på bongo och träffade där Pontus och Mikaela. Var väldigt trevligt att träffa dom nu, speciellt pontus eftersom han flyttar idag.. Hej och hå! Senare begav vi oss till saltkråkan iallafall. Martin som fyllde år, och richard, kom lite försent så dom kom ju icke in på bongo, så så blev det. Inget ställe för mig direkt kan jag säga. Kände mig inte riktigt hemma. Fast saknade mest min pojkvän sådär när jag började bli trött. Ville mest sova. Men det var trevligt ändå och kuul att träffa Jennie nuu. Var längeseeen. Lite chittchatt innan vi somnade i dubbelsängen också. Mysigt!


Idag har jag hunnit med mycket. Jobbat med massa trevliga människor till två-tiden. Efter det, hem- på med bikini- ner till stranden med Amanda. Vi låg där och njöt lite och tog även ett dopp i den skööna sjön vättern. Älskar vättern, så fin mmmm.Vi blev hungriga och åkte till Coffehouse by George. Pasta, jammiiue.Efteråt en glass på piren. En härlig sommardag på många vis!

Nu sitter jag i mitt rum, varmt är det.. Ska se lite på sommarkrysset och kanske städa lite i mitt rum. Undra när det faktiskt ska bli städat? hah. roligt!

Inga kommentarer: