onsdag 12 augusti 2009

Lite variation i jobbet

Goddagens! Allt bra, allt bra? Onödig fråga, ingen som svarar direkt. Jaja. Idag har jag jobbat på Scandic som vanligt. En lugn dag och skön dag var det. När jag skulle gå hem ringde en trevlig person från Scandic portalen mig och sa att hon hade hört att jag ville börja jobba i frukosten. Det vill jag ju hemskt gärna. Kan tänka mig att det är roligare i frukosten än att städa hela dagen. Så nu ska jag prova på att jobba där imorgon och på fredag. 7-10. 11.30 ska jag städa på Elmia. Pengar, pengar pengar. Det blir nog kanonkul. Blir att lägga sig tidigt idag. Jag är absolut inte van vid att gå upp vid 6!!

Fick även mitt lönebesked idag. En helt ókej summa även om det är störigt att så mycket går till skatt. Men skatten är bra egentligen tycker jag. Dess syfte. Jag kunde ju skonas lite från den i och för sig tycker jag. Haha!

Spinning var det tänkt idag men det var fullbokat och sådär så nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske springa en sväng om det slutar regna eller gå och simma.. Får se. Imorgon kommer min käraste heem! Skööönt. Saknar honom mycket. Han har skickat fina sms mitt i natten och det gjorde han även inatt. Jag brukar svara men inatt var jag nog lite trött. Somnade med mobilen i handen när jag skulle börja skriva. Så tokigt det kan bli!

Inga kommentarer: