fredag 28 augusti 2009

Lite mycket

Idag var det en jobbig dag på mitt jobb. Började åtta, fick min lista. Den innebar hela våning ett. Den våningen brukar man annars vara typ tre personer på. Faaaaast idag var det bara en eler två bäddar i varje rum så det gjorde ju detta möjligt. Men har ändå städat 23 rum idag med fler sängar att bädda än så. Har lite ont i ryggen också.. Hem fick jag gå halv fem.

Hemma åkte ajg direkt ner och hämtade ett apr skor som jag lämnat in till skomakaren. Dom blev bra och jag köote ett par skosnören till. Men dom va ju för korta, himla skit. Hennes fel, hon i affären. Hon som sa att jag skulle ha den längden, skulle jag ju inte!

Nu sitter jag i mitt rum och har Yra och Loppan i närheten. Ska nog ta lite glass och sen duscha. Halv nio ska jag hämta elin och sen bär det väl av ner till bongo. Blir nog nice, hoppas jag kan hålla mig pigg och inte få huvudvärk. Tjadå

Inga kommentarer: