måndag 24 augusti 2009

Jag fyller såå år idag!

Som ni ser har utseendet förändrats. Inte meningen alls att det ska se ut såhär. Elin hjälpte mig nämligen igår men det slutade med att det inte blev någonting. Hon hitade väldigt många olika utseenden man kunde ha och jag var inte direkt bra på att hjälpa till att välja så det blev nog inte så lätt för henne. Ska spana ut min favorit när jag har tid så kanske hon kan fixa den då. Fixar-proffset!

Annars så hade jag släktkalas igår. Jag fick bra presenter. Nämligen endel pengar, presentkort på friskis, presntkort på h&m(okänd summa än så länge, spännande hah), presentkort på scorett och ett par skor från scorett. Fick även lite blommor. På kalaset åt vi mina två goda tårtor som verkade bli en hitt. Jag smakade dock bara på den ena, min chokladtårta och den var svingod. Den andra var säkert helt okej men alldeles för lite choklad i för min smak!
Eftersom det är idag jag fyller år så väcktes jag, och Christopher, lite innan sju av firande. Jag fick en tårta och ett glas oboy. Världens äckligaste, konstigaste kombination. Har fått denna kombination i några år nu och jag har nog aldrig druckit upp oboyen. Jag fick i alla fall presenter med. Ett till presentkort på scorett och lite bidrag till friskis kort. Även två prydnadskyddar till min stora sääng. Göttanns!!
Nu på morgonen av min dag ska jag åka på en intervju. Ska ställa många frågor, det kan jag säga. Därefter tänkte jag unna mig själv en dag på stan. Ta med mig alla present kort och pengar och lite köpa allt jag känner för. Ska även lämna in ett par skor till skomakaren, så kanske jag kan använda dom för första gången. Ska även bli spännande att se vad min älskling ger mig i present. Kanske han går en promenad med mig, det räcker. Något i den stilen. Får se om han kommer på något, hoh. Yihoo! Jaja, nu ska jag nog fräscha mig, hejsvejs.

Inga kommentarer: