tisdag 11 augusti 2009

En tur till staden

Nu har jag varit på stan och fixat och shoppat, och spanat. Tog cykeln vilket var varmt och jobbigt. Först besökte jag banken. Jag fick mig en internetbank, telefonbank och ändrade en csnöverföringsgrej. Smidigt, smidigt och otroligt mycket mindre kö än hemska, hemska arbetsförmedlingen. Ush ja. Sedan gick jag en sväng på stan. På h&m hittade jag en fin tröja och på bokia köpte jag mig en kalender! Var även inne på scorett och spanade på skor. Bad om att få titta i deras storlek-35-låda. Den är så rolig att titta i eftersom allt är i min storlek. Provade kanske 5 par skor och 2 stycken skulle jag vilja ha. De jag vill ha mest kostar dock 1200 ungefär. Skulle jag aldrig köpa. Men ska önska mig presentkort i födelsedagspresent så får man se vad det blir. Kanske lådan fylls på med massa fler billiga skor snart.

Nu ska jag se project runway! bye

Inga kommentarer: