måndag 24 augusti 2009

planer

Utomlands hade inte varit fel att åka. Jennie vill åka, jag vill med åka. Men jag vill inte lägga pengar på det nu. Känner inte att jag har så stabil ekonomi. Så kan det va. Hur sm helst, så tänkte jag inför nästa sommar. Christopher tar studenten och jag kommer ge han en present. Mamma ville med vara med på presenten nog. Lite får han kanske bidrag med själv också pojken. Presenten skulle vara att åka utomlands. Turkiet är fint och det går flyg från Jönköping så det tycker jag låter bra. Ett helt år hinner jag spara ihop till resan. Igår låg vi och tittade i kataloger på hotell med all inclusive, något vi har tänkt ha. Christopher gillade att han fick dricka hur mycket öl han vill hela dagen, haha. Själv föredrar jag nog att ta mig en god drink då. Alldels underbart. Hoppas det blir av, jag börjar spara nuuu. Tjänar jag mycket pengar kanske jag och Jennie kan ta en resa också, vore greaaaat. Till jul kanske? yeah. hahFår lite desperat behov av att åka nu när jag tittade på lite bilder. Det hänger på mig egentligen. Jag kan åka med Jennie nuu, bara det finns en resa. Meeen jag vill vara hemma och kunna jobba det jag får och spara ihop mycket pengar. Meeeen jag vill åka, det va såå kul förra året!

Plus att jag nu fick ett Grattis-på-födelsedagen-mejl av Riviera apart, hotellet som jag och Jennie bodde på. Kul att dom kommer ihåg mig! haha

Inga kommentarer: