måndag 10 augusti 2009

mer jobb, mer pengar

Idag och imorgon skulle vara mina lediga dagar av 14 dagar. Men ca fem minuter innan 8 ringer telefonen som ligger hos mig i sängen. Den låg där för vid halv fyra inatt skickade Christopher ett fint sms, som jag svarade helt korrekt på. Att jag vaknar och kan svara så bra och sen bara somna? coolt. Det var i alla fall Branislava som ringde och frågade om jag kan komma och jobba, och inte kan jag säga nej inte. Klart jag kan säga nej men vill ha pengarna. Det var en lugn dag.

Nu ska jag snart byta om och sedan cykla ner till friskis för att köra ett 70 minuter långt spinningpass med Anders. Har bara varit på 45-minutare förut och då har jag varit heeelt slut. Och nu har jag inte tränat iprincip på hela sommaren och ändå så ska jag köra detta passet? Plus att jag ska cykla hem sen igen.. hah. Längtar redan till duschen!

Inga kommentarer: