tisdag 18 augusti 2009

Utflykt!

Idag simmade jag och Christopher inte. Det blev inget med det, jag är inte förvånad. Men tjejerna träffade jag minsann. Hade dock inte kameran med mig så det blev inga bilder för min del. Men vi hade fint väder och vi åkte runt lite i Gränna-trakten. Vi fikade ute vid vattnet på en gräsplätt. Där stötte vi på en jättestor larv. Sedan åkte vi in till gränna och gick på toa på biblioteket. Att parkera i lutning var något nytt, lite läskigt med det gick bra. Ja sen åkte vi ut och tittade på lite utsikt och lite sevärdheter. Det var en mysig dag!

Hemma hade levarans från H&M kommit. KUUUL. Fick pannbandet och den fina kjolen. Mamma ville inte ha halsduken som hon köpt så den fick jag. Kanon!


1 kommentar:

Sandra sa...

Hehe! Jag beställde och fick också ett sånt pannband. Men det var trasigt så jag får skicka tillbaks det...