söndag 30 augusti 2009

Gratis är gott

Hejhå. Jaha. Nu är jag hemma. Igår på kvällen var jag och mina vännor på Bongo. På baren stod det i början av kvällen mat där. Gurka, morot, dipp, potatisklyftor, grillspett, kladdkaka. Väldigt värt, väldigt gott! Att dom inte kan ha det så jämt? Ja, sen på kvällen så skulle jag åka till Christopher i Tenhult och hade tittat ut när bussarna skulle gå. Bussen gick 00.40 och när alla tänkte åka hem var väl klockan ungefär 23.40. Men Felicia och Elin satt väldigt snällt och väntade med mig mycket längre än vad det hade behövt. Snälla vänner det där. När de hade hoppat på sin buss dock så läste jag lite på hållplatsen. Kollade 30-bussen på 00.40. 0040F stod det. F= körs endast helgfri fredag. Vad skulle jag göra nu då? Ville verkligen inte åka hem. Taxi tänkte jag, men jisse va dyrt. Som tur va så stämde jlt och bussen kom när det skulle. Väldigt skönt.

Dagen hos Christopher har varit goo. Jag har gått runt i hans stora t-shirt och chillat. När vi skulle äta frukost så fanns det inget smör. Så istället stekte vi hamburgare och lite pommes. Kanonfrukost. Vi har också idag tittat på halva sagan om ringen 2 och hela 3an, extended version. Tog ju sin tid. Somnade några gånger. Är så skönt att somna i soffan framför tven, eller hur? Asgött. Nu ikväll skulle dock Christopher raida så jag åkte hem. Nu är jag trött och ska lägga mig i sängen och läsa. Ha det bra.

Inga kommentarer: