lördag 22 augusti 2009

Hejdåtillställning

Igår var vi några stycken som var hos Sophia eftersom hon snart flyttar till London. Hon hade lagat fin, god middag som vi åt oss väldigt mätta på. Därefter fick vi kladdkaka med glass, otrligt god. Åt ganska mycket trots full mage. Vi satt mest vid bordet under kvällen och pratade om det ena och det andra, precis som det ska va. Mycket fin kväll. Har inte riktigt insett att Sophia kommer vara borta så länge dock. Svårt att förstå att någon åker bort så länge. Det lär man väl inse sen när det gått ett tag! Kommer bli kanonkul att åka och hälsa på henne sen i alla fall. Ser jag fram emot, hiohoe.




Idag har jag jobbat och städat hemma. As trött. Känns som jag inte vilat ut mig på länge. Fast så mycket har jag faktiskt inte gjort. Vet inte vad det är. Ush. Jaja. Mat snart, gött.

1 kommentar:

Sophia sa...

Tack för att ni kom! Det var mucho trevligt :)