onsdag 19 augusti 2009

Rosenlundsbadet

Goddag! Idag fick jag faktiskt sova lite längre, eller kunde sova lite längre i alla fall. När christopher gick upp och tittade på tv typ vid halv nio så kunde jag inte direkt somna om igen. Efter en film och lite frukost så gick vi bort till badet! Vi tänkte simma lite men det blev inte så mycket av det. Istället badade vi och lekte runt i alla olika bassänger. Hoppbassängen var roligast, fast jag hade ett stort, jobbigt dilemma. Bikini är värdelöst att hoppa och dyka i, speciellt min. Vill ha en fin baddräkt nu så vi kan gå dit igen och bada lite, så nice. Tänkte åkt till a6 och tittat efter en men Christopher bangar, och jag känner inte för att åka själv. Jaja, går väl itne och badar på ett tag nu i alla fall. Nu äre Tyra Bank show, niice!

Inga kommentarer: