måndag 12 augusti 2013

Flaska

Igår på kvällen när jag var hos Christopher var Theodor hemma med sin mormor. Han sov och sen hade han vaknat och blev ledsen. Jag bad mamma att prova med flaskan i alla fall, och skulle han inte lugna sig så åker jag hem. Men han hade klunkat i sig allt som fanns i flaskan och mamma fick tina lite till. Jag hade ju inte tänkt på att förbereda särskilt mycket mat eftersom han aldrig har ätit ordentligt förut. Men han hade ätit och blivit nöjd! Mamma sa att han åt bättre än när han äter på mig, inget smackande. Så himla skönt att det verkar funka!! 

Så nu måste nappen in i munnen titt som tätt så han kanske kan ta den också! Jag vill inte att han ska ha den hela tiden men vore skönt att kunna ha den som en hjälp när han är trött och sur och behöver tröst för att kunna slappna av!


Inga kommentarer: