torsdag 8 augusti 2013

ny bilstol

Hellu. Christopher har feber fortfarande och jag bara gör inte så mycket. Igår på a6 köpte jag två blusar på h&m och av mamma fick Theodor två pyjamasar och två böcker. Alltså av Theodors mormor! Efter a6 åkte jag och hämtade hunden, är hundvakt åt Vega, så fick hon följa med upp till mamma. Theodor fick sin nya bilstol installerad. Han är ju alldeles snart sex månader och då fungerar denna stolen. Båda gångerna jag satte i honom i bilstolen började han gallskrika så tårarna sprutade. Yes, bra start. Men när vi körde sen var han lugn i alla fall. Den enda dumma är att jag inte ser höger backspegel nu, men det får jag väl lära mig leva med. Körde ju utan vänster backspegel några månader ett tag, det gick bra. hehe!

Idag funderar jag på att åka och fixa lite grejer på biltema, maxi och kanske ikea. Och åka och lämna lite kassar med för små kläder hos mamma. Vågar inte ställa sådana saker i källaren här eftersom det har varit inbrott två gånger nu! 


Inga kommentarer: