måndag 12 augusti 2013

Propp

Huh, vilken helg! Christopher blev ju inlagd på akuten och då de inte kunde komma på vad buksmärtorna berodde på röntgade de honom igår. Det visade sig att han hade proppar i venerna i magen. Det kom lite som en chock att få veta det när man tittar in till honom idag på förmiddagen.. Anledningen till detta är oklart men de ska gå till botten med vad som är problemet. Ush, vill att han ska bli frisk nu. Det är jobbigt att oroa sig. Jag är lugn av mig när det kommer till sådant här, men ändå. Jag vill ju att min pojkvän och pappan till vårat barn ska vara frisk!
Hoppas det är något tillfälligt som går att behandla och sen är det borta!!

Annars så fyller vår goa kille sex månader idag! Vad hände? Jag har fastnar vid typ tre månader! Det senaste i utvecklingen är att han sitter jättebra själv och har börjat fräsa ut spott ur munnen. Haha gulleplutt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med Xi! Stackarn har fått vara själv typ hela helgen så nu är hon väl riktigt kelsjuk. Om två veckor landar våran hund i Sverige. Vi får se om Christopher kan följa med och hämta henne, annars åker mamma med mig!

Och någon Ölandsresa blev det inte heller. Trist, men så är det. Och hallå, var ska jag parkera min bil i två månader??? Parkeringen där vi brukar stå är avstängd. Jäkla krångel!!

Godnatt


Inga kommentarer: