tisdag 6 augusti 2013

Trött trött trött

Nä nu börjar det bli ganska jobbigt att Christopher är sjuk. Jag är supertrött men kan liksom inte slappna av för, ja jag har inte tid, men skulle jag ha tid så skulle jag nog bli för trött så det skulle bli fööör jobbigt att bli pigg igen. Att det är varmt och kvavt gör inte saken bättre, jag mår illa av det. Hoppas det kommer ett ordentligt, svalkande regn snart!
Idag har jag tvättat i alla fall och Theodor sov en bra stund, halleluja, så jag kunde äta och titta på Pretty little liars. Jag borde väl passat på att sova men jag är så dåligt på det mitt på dagen..

Några bilder från senaste dagarna! Theodor har varit hos sin mormor och solat med mig, han har ätit potatis och lekt på golvet! ;)

Thedor äter potatis första gången
Mums
Duschat! Duschstrålen var rolig, Theodor ville fånga allt vatten med händerna!
Katt på stol
Sitträna
Sova
Loppis
Truls 
Tänkte få ett kort på Theodor och båda hundarna, men Truls kan ju inte vara still en sekund. Theodor fick en puss, sen gick han igen!

Inga kommentarer: