lördag 17 augusti 2013

Inköp inför hund

Nu sitter jag hos Christoher och ska snart åka hem igen. Eller hem till mamma i alla fall. Christopher var lite ledsen över att han inte kunde se fotbollsmatch. Så flickvännen fick ringa viaplay (det var så väldigt jobbigt för honom att göra det själv..) och låsa upp kontot till en dator så han nu kan se United på paddan. Nöjd kille som både ätit smörgåstårta och druckit lättöl!

Innan idag var jag och mamma iväg i stans alla djuraffärer och köpte hundgrejer. Det blev koppel och halsband i läder, en rosa/brun prickig vattenskål, en fräsig hundbädd, lite mat och några småsaker. Har fått detta som födelsedagspresent nämligen! Är vissa saker till som jag tänker att jag vill ha, men det är bättre och vänta och se hur hon är och hur stor hon verkligen är osv.

Huh, Theodor har stigit upp vid 05.30 två dagar i rad nu. Så när Christopher var på toa kröp jag ner i filten och somnade nästan. Men han slängde ut mig när han kom tillbaka. Jag vill inte vara sjuk, absolut inte, men annars hade jag gärna checkat in här på sjukhuset i två nätter. Jag tyckte det var jättefestligt att ligga på bb. Tryggt, maten serverad och inget att tänka på direkt. Extremt obekväma sängar dock, det var väl det som gjorde att en ville komma hem lite hehe!

Några bilder från dagen: Theodor trött efter shopping, hundbädden, och pojkvännen när fotbollen kirrats! :)


Inga kommentarer: