lördag 24 augusti 2013

Födelsedag

Japp, idag fyller jag år. Det började med att jag sa till Christopher "jag är hungrig..". Klockan var efter 07 (!!!). Han sa "jag orkar inte".. Hepp. Så hungrig som jag var gick jag upp med Theodor och gjorde mig frukost. Jag ställde åtminstone fram det fint på min finbricka så det skulle kännas lite flott!

Just nu ligger jag i sängen på hotellet. Theodor har somnat. Han somnade hos sin mamma när vi var och åt middag i restaurangen. Han blir såå sugen när han ser oss andra äta. Han fick smaka lite vatten och vitt bröd och det tyckte han var gott, speciellt vattnet.

Resan hit gick bra. Theodor sov den första biten och sen fikapausade vi utanför Nyköping. Men när vi sedan fortsatte åka fick Theodor magknip eller något så han skrek sådär hemskt och tårarna sprutade. Vi fick stanna igen på första bästa ställe. Sen blev det bra och vi kunde köra hela vägen fram!

Så ja, har väl haft roligare födeselsedagar men så är det. Blev en bra middag och fick lite shopping av mamma innan! Christopher får ta igen det en annan dag. Nu ska jag bara äta godis och se på tv. Imorgon kommer hunden! Kommer inte bli en lugn stund hemma för mig. Barn, hund, katt och pojkvän att ta hand om.... ;)


Inga kommentarer: