tisdag 20 augusti 2013

Pappan hemma!

Godmorgon! Idag vaknade jag upp av att Theodor låg i sin säng och kikade ut i rummet och Christopher låg bredvid mig. Skönt att han är hemma!! Han kom hem igår och på kvällen åt vi varma mackor (vår favorit) och efteråt blev det chips, dipp och godis. Och så var det idol på tv, mysigt. Idol känns så höstmysigt!

Idag ska jag baka muffins inför lite födelsedagsfika ikväll. I eftermiddag ska vi till BVC, läkare och allt idag. Ska ta upp det här med att Theodor reagerar på mjölk så kanske han får ta prover och se. Och som alltid är det kul att se vad han väger och mäter nu. 9 kg nu kanske? 

Inatt vid ca 03 hade  Theodor lite svårt att komma till ro och somna om. Han ville inte ligga bredvid sin mamma, inte i sin säng, inte på rygg, inte på mage. Inget var bra. Tillslut fick han äta lite till och verkade somna. Då märker jag att andra bröstet har läckt så min tröja var alldeles blöt och halva Theodors pyjamas... Suck! Han fick sova utan pyjamas sen med gosig filt på sig. Lite kall var han dock på morgonen men han hade ju snurrat runt och nog krälat ett tag innan jag vaknade. Då fick det bli myspys hos mamma och pappa för att bli varm! <3

Inga kommentarer: