tisdag 13 augusti 2013

Sjukhusdagar

Ytterligare en dag går mot sitt slut. Jag och Theodor började dagen med att oss varsin dusch och sedan åkte vi upp till pappan. Läget kändes mer lugnt och stabilt idag och han börjar se piggare ut. Jätteskönt, då kan man slappna av lite bättre när man är hemma. Vi åkte sen hem en stund mitt på dagen och gjorde mat. Jag åt potatis så passade på att koka några till att göra smakisar av till Theodor. Potatis klöks han av rätt bra, men det stannar åtminstone i munnen. Jag tror han tycker konsistensen är det mest konstiga. Det som han inte åt idag frös jag ner i silikonformar. Igår la jag mangopuré och bröstmjölk i sån vanlig iskubsgrej, men det är ju helt värdelöst. Det sitter ju som berg! Har försökt slå ut alla på en gång men inget händer.. Nä endast silikon i framtiden, det går ju jättesmidigt att ploppa ut ur!

Ikväll har mamma passat Theodor och jag hälsade på Christopher igen. Inte jätteroliga dagar, men jag vill såklart vara hos Christopher så mycket jag kan. Att göra något annat just nu känns inte så roligt heller, går inte slappna av på det viset! Hoppas det går fort nu med svar på vad det är och hans tillfrisknande!


Inga kommentarer: